Pierderea în greutate bazată pe bmr, Nutritie Sportiva Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână


Scopul pierderii de greutate setare și planificare Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi. Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare.

Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat. Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs. Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă.

Un IMC obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat normal. Copyright © www.

27 de sfaturi pentru a vă ajuta să dormiți mai bine, începând din această seară

Toate drepturile rezervate. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs. Faceți un angajament. Brainstorm pierderea în greutate bazată pe bmr ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, vanitate? Gândește-te care este îndepărtarea tumorii hipofizare și pierderea în greutate tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop.

În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției. Și singura modalitate de a obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți. Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare.

Sănătate și bunăstare

Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2. Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5. Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi.

Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR arderea tăierii de grăsime 1,4. Va trebui să vă ajustați aportul de calorii și modelul de exerciții fizice pentru a ajuta la sporirea în pierderea în greutate bazată pe bmr.

Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi. Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, pierderea în greutate bazată pe bmr ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Cu cât deficitul dvs. Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente. Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea. Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii.

Exercițiul fizic și pierderea în greutate

Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi.

Rata zilnică de kcal pe zi. Un echilibru caloric pozitiv este esențial pentru a construi mușchii

Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar fustă maxi de slăbire țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni. A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame.

stock ecg pentru pierderea în greutate

Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău pierderea în greutate bazată pe bmr calorii. Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii. Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi.

Pentru a pierderea în greutate bazată pe bmr câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime. Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9.

  1. Pagina principala Sănătate și bunăstare Noi și partenerii noștri folosim cookie-uri pentru a înțelege modul în care utilizați site-ul nostru, pentru a vă îmbunătăți experiența și pentru a vă oferi conținut personalizat și publicitate.
  2. Folosit ca etichetă, specifică fiecare cadru într-o etichetă frameset.
  3. Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate - iată cum să o găsiți - CNET
  4. Arzător de grăsime 30 de zile
  5. Pierderea în greutate definiție severă

Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi. Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între de grame de grăsime pe zi.

  • Pierde în greutate 10 kg în 2 săptămâni
  • 3 modalități ușoare de a pierde grăsimea buricului
  • Nutritie Sportiva Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână
  • Grăsime arde băutură
  • Menținerea pierderii în greutate: Cine este cel mai mare ratat?
  • Principalul avantaj al calculului masei musculare este că arată mai precis necesarul zilnic de calorii DVC pentru persoanele foarte musculare sau obeze.
  • Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate – așa o găsești pe a ta

Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie. Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați. În schimb, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs.

Exemplu: Dacă ești o femeie activă de 30 de ani, de 30 de ani, care plănuiește de calorii pe zi.

Întrebare:

Prin urmare, caloriile rămase până în vor fi din carbohidrați. Pentru a schimba caloriile de carbohidrați în grame, știți că există 4 calorii pe gram de carbohidrați.

adăugarea pierderii în greutate pentru a fi fortificată

Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 4. Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare Înregistrați-vă modelele actuale de alimentație.

Ia prima săptămână pentru a analiza obiceiurile tale actuale de dietă. Pentru a face acest lucru, începeți un jurnal alimentar. Înregistrați tot ceea ce mâncați și beți timp de o săptămână, asigurați-vă că includeți gustări și dimensiuni de porție. Stabiliți obiective rezonabile Pe măsură ce îți înregistrezi aportul de mâncare și obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână, înregistrează-ți pierdere în greutate amchara starea de spirit.

pierdere de grăsime wolverhampton

Veți căuta tipare. Mănânci când ești trist, plictisit, stresat? Dacă descoperiți că mâncați atunci când emoționați, țineți cont de acest lucru atunci când începeți dieta. Nu doriți să cădeți fără cum pierdeți greutatea în trei săptămâni în vechile obiceiuri emoționale.

Cum se calculează BMR?

Determinați aportul dvs. După o săptămână de înregistrare a tot ce mâncați, analizați-vă aportul săptămânal. Feedback al experților cu privire la pierderea rapidă în greutate Utilizați un site de nutriție online gratuit, pentru a determina câte calorii consumați.

Adăugați caloriile pe care le-ați consumat pentru întreaga săptămână. Apoi, divizați acest număr la 7 pentru a găsi aportul dvs. Utilizați un site de nutriție online gratuit pentru a determina conținutul de macronutrienți din produsele alimentare.

Cum să pierzi în greutate

Determinați media zilnică adăugând aportul de macronutrienți pentru întreaga săptămână și împărțind la 7. Faceți acest lucru pentru aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine. Scopul pierderii de greutate setare și planificare Este important să cunoașteți obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână de macronutrienți, deoarece doriți să restricționați tipul potrivit de calorii pentru a rămâne sănătos pe o dietă.

Planifică-ți dieta. Acum, că aveți intervalul de calorii și de macronutrienți vizați și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, aflați ce trebuie să tăiați sau să schimbați pentru a vă atinge noile obiective.

Acest lucru durează ceva timp, joacă-te cu idei de meniu și calculează conținutul de calorii și macronutrienți. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs. Alti factori Încorporați alimentele bune în dieta dvs. Alimentele bune pe care poate doriți să le luați în considerare adăugarea sau înlocuirea în dieta dvs.

Surse bune de grăsime includ migdale, alune, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri de ou și ulei de măsline. Sursele bune poezii de slăbit carbohidrați includ carbohidrați neprocesați, cum ar fi cartofii dulci, orez brun, fructe, ovăz, tărâțe, germeni de grâu, grâu bulgar, fasole și legume.

Tăiați alimentele extrem de procesate.

Cum să vă folosiți BMR pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Alimentele extrem de procesate includ pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și mese preparate congelate. Motivul pentru evitarea alimentelor procesate este de trei ori: În primul rând, mâncarea procesată este de obicei bogată în calorii și săracă în nutrienți.

În al doilea rând, carbohidrații prelucrați au de obicei un indice glicemic ridicat, ceea ce înseamnă că provoacă vârfuri de insulină care pot promova creșterea în greutate - nu ceea ce doriți atunci când încercați să pierdeți grăsimea corporală. În al treilea rând, mâncarea procesată nu conține de obicei multă fibră, ceea ce vă poate lăsa să vă simțiți flămând. Te ajută să alimentezi cu oamenii cu care trăiești. Este mai ușor să mănânci curat dacă nu ești înconjurat de ispită și influențe rele.

Încercați să înscrieți familia și colegii de cameră pentru a vă alătura dietei. Curățați bucătăria.

Pagina principala Câte calorii ardeți și mâncați pentru pierderea în greutate, iată răspunsul corect Sfaturi pentru scăderea în greutate: motivul pentru care trebuie să calculăm câte calorii să mâncăm și să ardem este că fiecare corp este diferit. Practic, rata metabolică a fiecăruia rata la care corpul arde calorii este diferită. De corespondentul HT, Hindustan Times Pierderea în greutate funcționează pe câteva principii simple: antrenament, mâncați cu deficit caloric și fiți consecvenți. Aceasta înseamnă, arde mai mult decât mănânci. Dar dacă simți că ai făcut totul și totuși nu vezi scara mișcându-se în direcția corectă, atunci această mică formulă ar trebui să te ajute.

Fă-ți o favoare și aruncă orice mâncare de gunoi în casă. Este mai ușor să rămâneți la dieta dvs. Mergi la cumpărături alimentare.

Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)

Mergeți la magazin și aprovizionați cu alimentele de care aveți nevoie pentru dieta dvs. Mănâncă mese frecvente, mici. Se îngrășează opiniile termice Crește gr Lipsa sau surplusul Lipsa, precum și creșterea în greutate, este plină de consecințe neplăcute, atât pentru mama însăși, cât și pentru făt.

Nutritie Sportiva Cum să câștigi greutate în două luni f Luați în considerare consumul a mese mici pe zi, în loc de doar trei. Mai multe despre acest subiect.