Zona țintă de ardere a grăsimilor


Pagina principala Calculator de frecvență cardiacă țintă Exercițiul este, în mod evident, esențial pentru menținerea unui stil de viață sănătos - dar dacă nu depuneți suficient efort, timpul petrecut la mișcare ar fi putut fi petrecut cu mai multă înțelepciune sau dacă vă împingeți prea tare, ați putea fi expus riscului de tulpini musculare și alte leziuni.

Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator - Miocardita

Deci, cum îți poți da seama dacă exersezi la intensitatea potrivită? Potrivit experților, totul este în ritmul cardiac - și a avea o frecvență cardiacă țintă este esențială atunci când măsoară cât de intens este exercițiul. Calculator de frecvență cardiacă țintă Aveți următoarele erori Găsirea ritmului cardiac de odihnă Ritmul cardiac de odihnă vă poate ajuta să determinați cât de potrivit sunteți sau nu!

efek samping darri corp slim herbal

Cu cât ritmul cardiac este mai mic atunci când nu faceți nimic, cu atât sunteți mai în formă fizică. O frecvență cardiacă ridicată vă poate pune în pericol diferite tipuri de boli de inimă.

Alimente care ajuta la arderea grasimilor

Pentru a vă găsi ritmul cardiac în repaus, găsiți un ceas sau un ceas care are mâna a doua. Înainte să te ridici din pat dimineața, găsiți pulsul fie la încheietura mâinii, fie pe partea laterală a gâtului, folosind arătătorul și degetul mijlociu.

Nu folosiți degetul mare. Numărați câte bătăi zona țintă de ardere a grăsimilor în 10 secunde, apoi multiplicați acest lucru cu 6. Aceasta este ritmul cardiac de odihnă.

Calculator de frecvență cardiacă țintă

Zonele țintă Indiferent dacă obiectivul dvs. Zona dvs. Iată câteva exemple de zone țintă diferite bazate pe diferite niveluri de fitness: Dacă luați orice tip de medicament pentru tensiunea arterială sau dacă aveți orice tip de problemă cardiacă, vă rugăm să consultați medicul înainte de a încerca orice tip de rutină de exerciții. Care este frecvența cardiacă țintă pentru arderea grăsimilor? Experții au risipit acest mit și l-au culcat de multe ori, dar merită reafirmat.

Conceptul de zonă ideală pentru arderea grăsimilor a apărut deoarece la intensități mai mici de efort dacă faceți cardio, de exemplumai multe grăsimi sunt arse în raport cu glicogenul, substanța care stochează carbohidrații în corpul dumneavoastră.

  • T25 arde grăsime
  • Cum vă ajută victoza să pierdeți în greutate
  • Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate

S-ar putea să pară grozav - dar când te uiți la arderea caloriilor, cifrele sunt foarte diferite. Un pic de știință Un studiu a fost realizat la Universitatea din Southern Maine, care a implicat două grupuri de persoane care fac diferite tipuri de exerciții. Un grup a mers cu bicicleta la o rată constantă timp de 3,5 minute intensitate scăzută.

cel mai bun mod arde grăsime burtă

Celălalt grup a efectuat trei sprinturi de 15 secunde, alergând cât de repede au putut într-un spațiu scurt de timp intensitate mare. Grupul de pe motociclete a ars 29 de calorii în timpul exercițiului, comparativ cu doar 4 calorii arse de sprinteri. Modalități de măsurare a ritmului cardiac Dacă vă gândiți acum să vă măsurați ritmul cardiac pentru a vedea cât de eficient ardeți grăsimi, există o serie de moduri în care puteți face acest lucru, multe dintre ele datorită tehnologiei moderne: Folosiți un monitor de ritm cardiac.

Țintă zona de ardere a grăsimii zonei

Aceste gadgeturi sunt disponibile în majoritatea magazinelor de sport și sunt de obicei atașate la corp folosind o curea. Îți măsoară ritmul cardiac în timp ce faci mișcare, iar multe dintre ele în zilele noastre pot fi conectate cu un computer pentru a-ți vedea rezultatele mai cuprinzător. Utilizați un ceas inteligent sau un dispozitiv de tip FitBit.

pierderi în greutate provocări pentru cupluri

Următoarea generație de ceasuri inteligente este orientată către cei zona țintă de ardere a grăsimilor le place să-și păstreze fitnessul - mulți dintre ei trimit notificări dacă nu ați atins ținta pasului pentru ziua respectivă sau dacă detectează că ați stat prea mult timp așezat! Trackerele de tip FitBit vă pot măsura, de asemenea, ritmul cardiac și vă pot ajuta să descifrați dacă ați atins încă rata țintă.

Du-te la școala veche: verificați periodic încheietura mâinii și gâtului. Ați încercat oricare dintre aceste metode? Ați observat o diferență între antrenamentele de intensitate mare și exercițiul de intensitate scăzută?

lipo 6 pierdere în greutate