Trucuri pentru a tine in frau diabetul

Trucuri pentru a tine in frau diabetul

Diabetul este o consecinta a unui stil de viata sedentar, cu program alimentar dezorganizat, care face tot mai multe victime inclusiv in randul tinerilor.

Fara doar si poate, diabetul este una dintre cele mai mari probleme de sanatate avand un numar de cazuri intr-o continua crestere. În momentul in care organismul nu mai poate utiliza zaharul primit, apar anumite dereglari in organism care pot afecta viata pacientului.

Fie este vorba despre o cantitate insuficienta de insulina, substanta secretata de pancreas, fie avem de a face cu o cantitate mult prea mare pe care organismul nu o poate gestiona corespunzator.

Astfel ca avem de-a face cu mai multe tipuri de diabet zaharat, de tip 1, dependent de insulina, tip 2, cu tratament medicamentos, si gestational, care apare in timpul sarcinii.

Sportul iti mentine sanatatea

Miscarea mobilizeaza grupele de muschi si intensifica circulatia sangvina. Prea multe ore petrecute pe scaun la birou, deplasarea cu masina, alegerea liftului in locul scarilor – toate contribuie la un stil de viata sedentar care sustine starea de boala.

O persoana care face miscare frecvent va fi intotdeauna mult mai sanatoasa si cu un cord mult mai puternic.

Fie ca vorbim de alergare, mers la sala, inot, ciclism, fi de simplul plimbat prin parc, vei contribui activ la mentinerea tonusului muscular si la oxigenarea profunda a celulelor organismului si a creierului.

Astfel te vei bucura de un somn mai bun si mai profund, de energie pe tot parcursul zilei si te vei putea concentra mult mai bine asupra activitatilor tale.

Alimentatia, secretul sanatatii

În momentul in care se depisteaza in urma analizelor faza de prediabet, se recomanda regimul alimentar bazat in mare parte pe legume.

Unii experti afirma inclusiv faptul ca varza, atat ca atare cat si sub forma de suc, este eficient in tratarea acestei afectiuni.

Orice modificare a regimului alimentar trebuie sa fie facuta in urma sfatului medicului curant.

Pe langa alimentatie si miscare trebuie sa fii atent si la hidratarea corespunzatoare, la orele de odihna.

Varza normalizeaza glicemia

Bucurandu-se de reale proprietati antioxidante, consumul de varza cu regularitate te va ajuta sa tii nivelul glicemic sub control.

Avand in compozitia ei vitamine precum C, B1, B2, B6, proteine, magneziu si potasiu, excelent mai ales pentru buna functionare a sistemului cardiovascular, varza este un super-aliment care contribuie la regenerarea celulelor pancreatice, fiind totodata si un bun antioxidant.

Obisnuieste-te sa bei aproximativ in fiecare zi un pahar de suc de varza, pe care poti sa il faci intr-un blender. La o mana de varza adauga un pahar de apa si mixeaza pana se obtine sucul. Poti sa inlocuiesti o masa cu acest suc sau sa consumi varza sub forma de salata. Da prin razatoare o jumatate de varza si stropeste-o cu zeama de la o lamaie. Poti s-o consumi ca aperitiv sau ca garnitura.

Cat mai multe legume

Alege sa-ti mentii sanatatea la cote ridicate si mananca zilnic cel putin 2 portii de legume. Nu evita sub nicio forma salatele.

Poti sa adaugi ghimbir ras atat in salata cat si in suc ori smoothie.

Hidrateaza-te si nu uita sa te odihnesti suficient! Prin somn orgnismul se regenereaza cel mai bine.