Slabesti mai usor cu rosii

Slabesti mai usor cu rosii

Mananca mai des roşii fie ca sunt cele cherry sau sub forma de suc ori sos preparate in casa. Au putine calorii si te ajuta sa scapi de 3 kilograme in decurs de 7 zile.

Coapte, fierte, ca atare adaugate in salate, rosiile te menţin in forma, aducandu-ţi un aport crescut de vitamina C, vitamina A, potasiu. Licopenul pe care-l contine te protejeaza de bolile cardiovascular, de actiunea radicalilor liberi, care distrug celulele si cauzeaza diverse afectiuni. Rosiile fierte sau oparite contin mai mult licopen, ce este mai solubil in grasime. Asadar, adaugati la sucul de rosii din mancare putin ulei de masline.

Calciul si magneziul pe care ti le poti lua din sucul de rosii intaresc oasele si ajuta la asimilarea fierului. Adauga putina sare si busuioc tocat pentru a obtine o bautura gustoasa. Un alt atu al sucului este alungarea dorintei de a aprinde o tigara. Daca vrei sa te lasi de fumat, afla ca rosiile contin acid clorogenic si acid coumaric, substantele care reduc apetitul pentru nicotina si efectele negative ale nicotinei asupra plamanilor.

Exemplu de meniu

Ziua intai

Mic dejun: salata de fructe dintr-un iaurt mic degresat cu fructe la alegere.
Pranz: Un sandviş cu roşii, o felie de branza, doua frunze de salata. Foloseşte paine integrala!
Cina: Mancare de legume (rosii, suc de rosii, fasole verde, ardei gras, ciuperci).

Ziua a doua

Mic dejun: Salata de fructe (fructe de padure sau 1 banana) şi un iaurt mic degresat.
Pranz: Un sandviş din paine integrala cu 100 g de piept de pui la gratar şi o roşie feliata.
Cina: Supa de roşii.

Ziua a treia

Mic dejun: O felie de paine integrala, branza, o roşie şi o ceaşca de ceai sau de lapte.
Pranz: Salata preparata din ton, ridichi, rodii, branza, salata verde.
Cina: Ciuperci umplute cu roşii şi masline (este o reteta indicata si hipertensivilor).