Puteți pierde grăsimea de șorț


Grăsimea își pierde burta

Lipsa tonusului muscular și excesul de greutate pot duce la dezvoltarea unui șorț gras pe corp. Deși nu puteți viza pierderea de grăsime către zona abdominală, puteți pierde în greutate peste tot și puteți scăpa de șorțul de grăsime. Cel mai bun mod de a face acest lucru este cu o rată sigură de scădere în greutate realizată prin dietă și exerciții fizice, în timp ce vă angajați în exerciții de antrenament de forță pentru a tonifica zona abdominală.

dr oz pe arderea grăsimilor

Dieta cu calorii reduse O pierdere de 1 până la 2 kilograme pe săptămână vă va ajuta să vă pierdeți șorțul de grăsime și alte grăsimi corporale și vă va ajuta să vă mențineți. Jumătate din această pierdere în greutate poate fi realizată prin alimentația sănătoasă și prin reducerea caloriilor. Femeile nu ar trebui să consume niciodată mai puțin de 1.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

O modalitate simplă și nedureroasă de a face acest lucru este schimbarea sifonului obișnuit pentru sifon dietetic, apă sau ceai de plante. De asemenea, puteți opta pentru muștarul galben muștar în loc de maioneză încărcată cu grăsimi și calorii sau sos de grătar.

Există multe activități aerobice diferite și este important să participați la una sau mai multe de care vă bucurați, astfel încât veți avea mai multe șanse să rămâneți cu ea. Două ore de mers plin de viață, yoga sau lucru în grădina dvs. Alternativ, puteți arde aceeași cantitate de calorii pentru a pierde grăsimea corporală înotând, mergând pe bicicletă sau alergând o oră în fiecare zi.

Motivele pentru formarea unui „șorț“ pe stomac

Includeți intervale de ardere a grăsimilor Adăugarea de intervale în antrenamentele aerobice este o modalitate eficientă de a crește beneficiile de ardere a caloriilor și a grăsimilor, constată Clinica Mayo.

Rata mai mare de efort puteți pierde grăsimea de șorț care o cheltuiți cu antrenamentele pe intervale vă ajută corpul să ardă mai multe calorii, ceea ce se traduce prin arderea mai eficientă a grăsimilor pentru dvs.

Incorporează intervale în rutina ta de exerciții aerobice prin adăugarea unor spurts de intensitate mai mare. Dacă mergeți, adăugați un jogging de 30 până la 60 de secunde după ce ați mers timp de patru până la cinci minute.

Îndepărtați grăsimile viscerale din pastilele pentru slăbit

Dacă înotați, mergeți cu bicicleta sau faceți jogging, pur și simplu creșteți ritmul timp de 30 până la 60 de secunde la fiecare patru sau cinci minute. Antrenament de forță Antrenamentul de forță este o parte esențială a slăbirii zonei burții și peste tot.

Pe măsură ce construiți mușchi cu antrenamentul de forță al corpului total, corpul dvs.

eco slim gut oder schlecht

Adăugarea de exerciții de antrenament de forță care vizează zona abdominală vă va ajuta să obțineți o zonă tonică și fermă a burții pe măsură ce pierdeți în greutate. Situps dieta cătălin crișan o modalitate excelentă de a vă tonifica mușchii abdominali fără a fi nevoie de niciun echipament de exerciții, dar puteți, de asemenea, să vă aplatizați mușchii abdominali cu genuflexiuni cu un singur sau dublu picior.

Salturi largi în picioare angajează și mușchii abdominali. Efectuați-le stând în poziție ghemuit, cu brațele întinse în fața dvs. Săriți înainte, aterizând drept pe picioare cu genunchii îndoiți. Faceți exerciții musculare abdominale la fiecare două zile, efectuând repetări suficiente pentru a obosi mușchii.

Pierde grăsime de șorț

American Council on Puteți pierde grăsimea de șorț De ce este considerat conceptul de reducere a punctelor un mit? Școala de medicină Harvard: grăsime abdominală și ce să facem în legătură cu aceasta Universitatea din Maryland Medical Center: Strategii de bun simț pentru pierderea în greutate pe termen lung Universitatea de Stat din Georgia: Activitate fizică Clinica Mayo: revizuiți-vă antrenamentul cu instruire pe intervale Centrul medical al Universității din Rochester: ridicându-vă drumul spre pierderea în greutate Revista Fitness: Flatter Abs ASAP Mary Ylisela este fostă profesor cu licență în arte în învățământul elementar și matematică.

Este scriitoare dinspecializată în afaceri, fitness și educație.

pierde grăsimea corporală în două luni

Înainte de predare, Ylisela a lucrat ca instructor de fitness certificat și ca proprietar de întreprinderi mici.