Pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate


pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate

Citiți de asemenea Ce este bine acest interval de antrenament pentru pierderea în greutate Arde multe calorii. Datorită intensității ridicate a antrenamentului, ardeți calorii nu numai în timpul, ci pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate după el. Creșterea unui deficit de calorii, distrugeți depozitele de grăsimi.

Principalul lucru - nu chei după clasă, pentru a nu returna tot ce a petrecut. El întărește mușchii întregului corp. Exercițiile sunt selectate astfel încât să rezolve aproape totul: mâinile, pieptul, absul, șoldurile și fesele. După câteva antrenamente, corpul dvs. Ea dezvoltă rezistență.

În curând veți începe să observați că urcarea pe scări, alergând după autobuz și alte activități zilnice sunt mai ușor pentru dvs. Ar trebui să se înțeleagă că un antrenament de 10 minute nu va înlocui un exercițiu deplin în sala de gimnastică sau o jumătate de oră în ritm mediu. Dar va ajuta la arderea mult mai multor calorii pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate aceleași exerciții efectuate într-un ritm liniștit și cu o odihnă lungă între seturi.

Dacă aveți boli cardiovasculare, obezitate sau probleme cu coloana vertebrală și articulații, consultați-vă medicul înainte de a efectua complexul. Ce să împiedică pierderea în greutate Antrenamentul durează 10 minute și constă în 10 exerciții. Fiecare dintre voi faceți 30 de secunde și restul minutelor pe care le odihniți. Pentru a nu vă uita la ceas, trebuie doar să activați videoclipul Lifehacker. Efectuați exerciții rapid și în gamă completă.

Plan de dietă pentru pierderea în greutate cu Pcos - Pierde în greutate în ciuda PCOS

Nu te opri inainte. Pentru a arde calorii maxime, trebuie să faceți cât mai multe repetări în 30 de secunde. Dacă nu aveți timp să vă odihniți timp de jumătate de minut, încercați o opțiune mai bună: 20 de secunde de muncă și 40 de secunde de odihnă. Dacă antrenamentul pare prea ușor pentru dvs. Pentru a pierde în greutate cât mai repede posibil, exercițiu în fiecare zi.

Programul de antrenament de slăbire

Ce exerciții includ instruirea la intervale 1. Jumping Jacks Aceste salturi simple "picioarele împreună - picioarele în afară" vor încălzi corpul înainte de exerciții mai dificile.

Încercați să vă mișcați repede și nu vă faceți leneș să vă bateți peste cap. Scufuieste aerul Puneți-vă picioarele în umăr, lăsați-vă ușor șosetele. Squat rapid și profund, la punctul inferior al șoldurilor ar trebui să fie paralel cu podeaua. Chiar mai bine, articulația șoldului va fi sub genunchi. Dieta alcalina pdf descargar spatele drept.

  1. Pierderea gravă în greutate la vârstnici
  2. Venite pierderea de grăsime
  3. Cum exercițiile pentru pierderea în greutate acasă. Exerciții pentru întindere
  4. Pagina principala Plan de dietă pentru scăderea în greutate cu pcos.
  5. Share on Facebook Share on Twitter De multe ori se întâmplă că este necesar să se reducă volumele nu numai ale întregului corp, ci numai a unor părți ale acestuia.
  6. Adăugați în lista de dorințe Instalați Pushups Workouts este singura aplicație de care ai nevoie pentru antrenamentele pushup și push-up și pentru a ajunge la volumul tău fizic de bucăți de acasă.
  7. Pierderea în greutate după abilificare

Nu ridicați călcâiele de pe podea și nu vă înfășurați genunchii spre interior. Puteți lucra cu mâinile sau le puteți păstra pe centură - după cum preferați. Burpy Acceptați un accent mincinos, apoi atingeți o podea cu piept și șolduri. Întoarceți-vă la poziția curelei, trageți rapid picioarele spre brațe și săriți.

Jumping înălțime nu este necesar, principalul lucru este să coborâți de pe podea și îndreptați-vă în articulațiile șoldului și genunchiului.

pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate

Faceți bumbac peste sau în spatele capului. Dacă sunteți prea greu și nu puteți menține un ritm ridicat, nu cădeți la podea.

Faceți un accent mincinos și strângeți imediat picioarele în mâini.

  • Cum să pierdeți vițelul de grăsime pentru picioare
  • 31 de zile pentru a pierde grăsimea buricului
  • Jumping cu o frânghie - 30 de secunde.
  • Testul Push Up pentru rezistența și rezistența superioară a corpului
  • Cum de a pierde in greutate in maini?

Plank Luați un accent mincinos, palma - sub umeri, presă și fese tensionate. Nu vă întoarceți capul, aspectul este îndreptat spre podea. Asigurați-vă că coapsa nu cade. Respirați fără probleme și adânc. Dacă simțiți că nu mai puteți menține poziția corectă și corpul se flexează în partea inferioară a spatelui, ajungeți în genunchi.

Dacă încheieturile sunt dureroase, aplecați pe antebrațele voastre.

Atacurile cu alterări Din poziția în picioare în salturi, coborâți un genunchi, apoi celălalt. Asigurați-vă că genunchiul din fața piciorului stătător nu depășește șoseaua. Nu atingeți podeaua, altfel puteți lovi. Pune-ți mâinile pe centură sau ține-te în fața ta. Dacă nu mai puteți săriți și 30 de secunde nu se termină, du-te la atacurile obișnuite, fără a sări. Bara de mers pe jos Stați în bar pe brațele drepte, împingeți presa și fesele.

La rândul său, coborâți mâinile din dreapta și din stânga pe antebrațe, apoi creșteți în același mod: mai întâi la dreapta și apoi la stânga. Data viitoare, mai jos cu mâna stângă. Dacă e prea greu pentru tine, ridică-ți genunchii. Jumping broasca Stați în poziție verticală în timp ce vă culcați, strângeți buzunarele și fese pentru a evita buclă în partea inferioară a spatelui. În salt, trageți picioarele în brațe și apoi reveniți la poziția de plecare.

Account Options

Dacă nu aveți suficientă întindere pentru a pune piciorul lângă palme, nu vă faceți griji - sări cât mai aproape posibil. Nu încercați să măriți dramatic intervalul.

Acest lucru poate duce la vătămări. Squats Sumo Puneți picioarele mai largi decât umerii, întoarceți șosetele în lateral, îndepărtați-vă mâinile în spatele capului.

Ce este bine acest interval de antrenament pentru pierderea în greutate

Așezați-vă la paralela șoldurilor cu podeaua, răspândind genunchii. La ieșirea din ghemuit, ridicați un genunchi, înclinați corpul lateral și cotul genunchiului. Repetați același lucru în direcția opusă.

pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate