Provocarea grăsimilor de 30 de zile. Provocare de 30 de zile: patru exerciții ușoare pentru un fund minunat brazilian


Provocare de slăbire a coapsei de 30 de zile (plan de masă în interior)

Pagina principala Provocare de 30 de zile: patru exerciții ușoare pentru un fund minunat brazilian Cel mai mare mușchi din corpul nostru este mușchiul faringian. Ceea ce ar fi diferit, deoarece cea mai de bază condiție pentru mișcare și mers este mușchiul fesier mare și lat, care, printre altele, asigură o postură dreaptă.

Destinat adulților peste 17 ani 50 Adăugați în lista de dorințe Instalați Abs antrenament în 30 de zile!

Fetele braziliene moștenesc genetic fese mari și în formă, în timp ce femeile din alte părți ale lumii transpiră mult din același motiv.

Desigur, nu merită exagerat, un spate mai plat și mai care este o pierdere de grăsime poate fi la fel de atrăgător ca un fund brazilian.

Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile pentru a-ți sparge obiectivele de slăbire Provocare de fitness de 30 de zile Arderea grăsimilor. Să fim realiști, nu este ușor și necesită mult timp și efort. Adesea, oamenii renunță la jumătatea efortului, deoarece fie își stabilesc obiective nerealiste, fie pur și simplu le lipsește motivația.

Dacă totuși doriți acest lucru, puteți obține rezultate vizibile în până la 30 de zile cu câteva exerciții speciale, câteva minute pe zi de antrenament. Arderea grăsimilor - când, cum? Potrivit antrenorilor de fitness intervievați cele mai bune trei metode sunt exercițiile aerobice, exercițiile adecvate de întărire și dieta.

Esența exercițiilor aerobice este că arde grăsimile direct și stimulează metabolismul, pe de altă parte, ne învață corpul să folosească grăsimea ca sursă de energie. Există o concepție greșită că arderea grăsimilor în organism începe după 40 de minute.

provocarea grăsimilor de 30 de zile voi pierde în greutate într o săptămână

Te asigur că celulele adipoase nu urmăresc ceasul când încep să se descompună. De fapt, în funcție de nivelul de fitness, arderea poate începe foarte repede, chiar și după câteva minute.

provocarea grăsimilor de 30 de zile eco slim tpu

Acest lucru este indicat, de asemenea, de o creștere a ritmului cardiac, încălzirea corpului simțit la talie sau umeri și debutul gâfâirii. Desigur, gâfâitul și transpirația singură nu înseamnă arderea grăsimilor. Puteți face următoarele exerciții fără a vă încălzi după încălzire, dar schimbarea va fi mai rapidă și mai spectaculoasă dacă utilizați și greutăți ușoare.

Dacă ești persistent și poți pune aceste câteva exerciții pe agenda ta, poți te poți fermeca cu un fund rotund din cele mai plate. Hip lift Culcați-vă pe spate, provocarea grăsimilor de 30 de zile genunchii, cu picioarele pe podea la lățimea șoldului. Dacă îți fixezi doar fesele, nu prea ai nevoie de brațe aici, pune-l lângă el, cu palmele îndreptate înapoi.

Ridicați șoldurile către cer în timp ce vă strângeți mușchii feselor, astfel încât călcâiele să nu se ridice.

Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile pentru a-ți sparge obiectivele de slăbire

Rămâneți așa în timp ce respirați zece, apoi coborâți. Repetați acest exercițiu încă de patru ori. În prima zi a doua, a treia și a patra săptămână, creșteți întotdeauna numărul de repetări cu una.

Indiferent cum te simți câteva mai devreme că poți face mai mult, rămâi moderat!

provocarea grăsimilor de 30 de zile suplimente de ardere bogate în grăsimi

Ridicarea piciorului La fel provocarea grăsimilor de 30 de zile în orice practică, este important să învățați o tehnică bună. Ridicarea piciorului este foarte utilă, dar trebuie să aveți grijă să nu deteriorați secțiunea lombară a coloanei vertebrale. Lăsați-vă în patru, cu palmele sub umeri. Ține-ți spatele drept, nu-ți lăsa talia. Respirația este foarte importantă și aici: atunci când ridici picioarele, sufli aerul.

Provocare de 30 de zile: patru exerciții ușoare pentru un fund minunat brazilian

Se poate face cu picioare întinse sau îndoite, pentru începători de 15 ori, apoi înlocuire. În prima zi a celei de-a doua, a treia și a patra săptămâni, creșteți întotdeauna numărul de repetări cu una!

provocarea grăsimilor de 30 de zile modalități rapide de a arde grăsimea burtă

Genuflexiune Stați la lățimea umerilor într-o întindere provocarea grăsimilor de 30 de zile mai largă, trageți umerii înapoi. În timp ce vă ghemuiți, înclinați puțin partea superioară a corpului înainte, împingând șoldurile înapoi, ca și cum ați dori să stați pe un scaun. Este important ca genunchii să nu meargă înainte decât gleznele, acest lucru necesită puțină practică, dar este esențial pentru a evita leziunile.

Coborâți fesele până când coapsele sunt orizontale, suflând aerul.

provocarea grăsimilor de 30 de zile pierde greutatea co la znaczy

Repetați exercițiul încet, de 15 ori. Faceți 20 de genuflexiuni din a doua săptămână, 30 din a treia săptămână și 40 de genuflexiuni din a patra săptămână!

Izbucnire Potrivit antrenorilor, aceasta este exact practica cu care mușchiul faringian poate fi dezvoltat cel mai rapid.

Iată noua provocare de 30 de zile: la revedere plutitor! La revedere la talie!

Este ușor de stricat, dar este foarte eficient dacă obțineți tehnica corectă. Erupția formează, de asemenea, fesele mari, fesele mici și mijlocii și mușchii flexori. Dintr-o poziție de acasă, pășește mult înainte, cu călcâiul piciorului de ieșire venind mai întâi la sol. Mergeți înainte, astfel încât ambii genunchi să fie în unghi drept.

Pagina principala Iată noua provocare de 30 de zile: la revedere plutitor! La revedere la talie!

Genunchii picioarelor lăsate în urmă ating pământul. Mutați trunchiul vertical în jos, nu vă aplecați înainte și nu vă concavați spatele!

Apoi, prin întinderea mușchilor, reveniți la poziția inițială și repetați de ambele părți de de ori. Faceți 25 de erupții în a doua săptămână, 30 în a treia săptămână și 40 în a patra săptămână!

provocarea grăsimilor de 30 de zile sfaturi pentru pierderea în greutate în săptămână