Poti sa devii mai relaxata si mai fericita in 2018 aplicand aceste metode

Poti sa devii mai relaxata si mai fericita in 2018 aplicand aceste metode

9212/devii-mai-relaxata-si-mai-fericita.jpg”
devii mai relaxata si mai fericita

Pentru ca suntem la inceput de an, pentru ca iti propui rezolutii pentru 2018, iti recomandam cum sa devii mai relaxata si mai fericita in noul an. Descopera cateva metode realiste de relaxare, conform specialistilor de la Huffington Post.

Poti controla emotiile negative si poti implementa cateva obiceiuri sanatoase care sa te ajute in lupta cu stresul. Incearca aceste metode de relaxare.

Ia o pauza de la stiri

Studiile demonstreaza ca daca renunti sa te uiti la stiri sau sa citesti noutatile, poti sa devii mai relaxata si mai fericita. De altfel, toti psihoterapeutii recomanda aceasta masura pacientilor lor afectati de stres.

Daca vrei sa devii mai relaxata si mai fericita spune NU mai des

Este cazul ca in 2018 sa admiti ca nu poti face totul. Si este cazul sa nu mai spui DA oricarei oferte sau afirmatii. Maturizarea presupune sa iti exprimi opinia, chiar daca asta te face mai putin placut. Psihologii citati sustin ca a nu spune NU imprima consecinte negative sanatatii tale mintale.

Una dintre cele mai importante rezolutii pentru 2018: foloseste retelele de socializare in folosul tau

Studiile arata ca social media in exces dauneaza sanatatii mintale, asa ca nu mai petrece tot timpul pe facebook sau instagram. Ci invata sa foloseste aceste platforme pentru a urmari conturi si pagini care te incarca pozitiv.

Vezi un nou serial

Uneori, cea mai buna evadare din realitate este un serial nou. Cand te simti coplesita de stres, poti sa devii mai relaxata si mai fericita vazand un serial sau un film, spun psihologii.

Pentru o viata implinita, fii activa!

Nu exista niciun substitut pentru activitatea fizica. Studiile demonstreaza ca miscarea si sportul imbunatatesc dispozitia si reduc depresia. Asa ca fa un efort sa adaugi miscarea in rutina ta zilnica.

Investeste in timpul dedicat unei cauze in care crezi

Psihologii afirma ca pacientii lor ce si-au dedicat timpul si energia unei cauze in care cred. Efectul este acela de suprimare a emotiilor negative, de anulare a anxietatii, preluand controlul propriei vieti.

Invata sa gatesti ceva nou!

In primul rand, e bine sa te decizi ce mancare iti place. Apoi actionezi ca sa pui in practica o placere de a ta. Asa ca poti sa devii mai relaxata si mai fericita pregatindu-ti ceva bun de mancare.

Investeste bani in experiente

Studiile releva faptul ca nu achzitiile materiale ne fac fericiti, ci investitiile in experiente de viata. Asa ca gandeste-te unde calatoresti.

Invata sa iti gestionezi bugetele

Tot conform studiilor, cel mai mare stres il reprezinta banii. Invata sa iti bugetezi salariul si sa cheltuiesti pe ceea ce este vital.

Una dintre cele mai eficiente metode realiste de relaxare: tine un jurnal

Aceasta este o metoda realista de relaxare, care te ajuta sa iti faci ordine in ganduri, emotii si sa reflectezi. Vei fi mai calma tinand un jurnal. Psihologii sustin ca scrisul este o experienta eliberatoare. Important este sa tii un jurnal atunci cand poti scrie, fara sa te stresezi, nu neaparat zilnic.

Adopta o mantra pozitiva

Poti sa devii mai relaxata si mai fericita adoptand o mantra pozitiva. Alege ceva ce te inspira, de exemplu, repeta-ti ca meriti tot ce e mai bun. Daca vrei, lipeste-ti mesajul la computer, la oglinda, in portofel, acolo unde il vezi cat mai des.

Seteaza-ti un scop si nu o rezolutie

Telurile mai mici ajuta mai mult decat un scop maret. Asa ca alege cateva lucruri pe care vrei sa le realizezi anul acesta si fii realista in ceea ce priveste progresul lor.

Intrucat poate fi greu sa mentii un scop pe termen lung, verifica stadiul in care ai ajuns lunar si seteaza-ti alte teluri ce te vor ajuta sa realizezi ce ti-ai propus. Reevalueaza-te in permanenta si vezi daca esti realista.

Ca sa devii mai relaxata si mai fericita, patul tau trebuie sa fie sanctuar al tihnei

Somnul este vital ca sa devii mai relaxata si mai fericita si ca sa functionezi mai bine. Asa ca gandeste-te bine unde dormi. Creierul tau trebuie sa asocieze patul cu somnul. Expertii sustin ca este greu de realizat asta daca folosesti dormitorul si pentru alte activitati.

Impune limite sanatoase familiei si celor dragi

Poate fi greu sa fii asertiva si sa comunici ce ai nevoie, cand vine vorba de familie. Mai ales cand este vorba de subiecte delicate precum sanatatea, copiii, iubitul, politica, religia. Insa, a impune limite este vital cand vine vorba de mentinerea sanatatii mintale.

Expertii te invata ca este esential sa iti amintesti ca ai intotdeauna o alegere de facut cand apar astfel de conversatii si poti sa alegi sa nu te lasi implicata in discutii delicate.

Suferi de sindromul impostorului? Constientizeaza de ce

Ideea ca nu esti suficient de valoroasa poate fi fabricata de mintea ta. Sindromul impostorului poate aparea cand ai obtinut o promovare sau ai primit noi responsabilitati la job. Scapa de anxietatea cauzata de auto-critica. Invata sa vezi cum definesti tu mai exact succesul sau esecul.

Regleaza-ti emotiile si transforma negativul in pozitiv

Adesea ne cream singuri anxietati, facand scenarii negative de tipul “ce as face daca”. Este nesanatos sa te proiectezi in alt timp decat prezentul si sa iti doresti sa controlezi ceea ce nu sta in controlul tau.

Invata sa observi factorii declansatori ai gandurilor toxice si ai emotiilor negative. Si de fiecare data gestioneaza-ti propriile emotii. Poti incerca psihoterapia pentru a scapa de aceasta anxietate.

Invata sa recunosti personalitatile toxice in viata ta

Pentru ca tu sa devii mai relaxata si mai fericita, trebuie sa inveti sa ii vezi pe cei de langa tine asa cum sunt. Oamenii din jurul tau iti pot transmite stres sau anxietate ori nefericire. Invata sa recunosti personalitatile toxice si sa le tii la distanta.

Fii tu pe primul loc in viata ta

Poate cea mai importanta dintre orice rezolutii pentru 2018 ti-ai setat: sa te iubesti, sa te faci tu fericita. Pune-te intotdeauna pe tine pe primul loc.Gandeste-te la ce vei spune tu despre tine si nu la ce vor spune altii.

Spune ce te deranjeaza, comunica ce ai nevoie, actioneaza sa obtii ceea ce iti doresti sau iti aduce fericire. Nu te mai gandi la cum sa ii faci pe ceilalati fericiti si nu mai astepta aprecierea celorlalti ca sa te simti bine cu tine. Tu trebuie sa te apreciezi mai intai!

Rezolutii de Anul Nou. De data asta o sa le poti respecta!