Pierderea în greutate harvard


Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni Sănătate Sănătate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare. Dacă vrei ă lăbești 15 kilograme în trei luni, e te un obiectiv atât ănătocât și perfect rezonabil.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Reducerea caloriilor, mod Conţinut: Consumul de calorii și pierderea în greutate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare. Dacă vrei să slăbești 15 kilograme în trei luni, este un obiectiv atât sănătos, cât și perfect rezonabil. Reducerea caloriilor, modificarea dietei și creșterea nivelului de activitate vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire.

pierderea în greutate harvard arzător de grăsime

Pierdere în greutate sănătoasă și exerciții fizice Potrivit Harvard Health Publishing, este cel mai sigur să slăbești treptat. Pierderea în greutate de aproximativ 1 până la 2 kilograme pe săptămână este considerată sănătoasă. Dacă urmați aceste instrucțiuni, aceasta înseamnă că puteți pierde în siguranță maximum 8 kilograme pe lună.

Cu toate acestea, nu este nevoie să încercați să pierdeți maximul. Un obiectiv realist și sănătos în care pierzi 15 kilograme în trei luni - echivalentul a 5 kilograme pe lună - poate fi chiar mai bun pentru tine.

pierderea în greutate harvard apetit block picaturi plafar tei

Când pierdeți în pierderea în greutate harvard treptat, este mai pierderea în greutate harvard probabil să vă întoarceți kilogramele. Obiectivele dvs. Dacă nu doriți să faceți dietă, va trebui să încorporați mai mult exercițiu în rutina zilnică. Editura Harvard Health spune că va trebui să arzi 3. Cu toate acestea, arderea a 3.

A mânca sănătos nu este neapărat sărac în carbohidrați

Acest număr de calorii este echivalent cu mersul de 35 de mile. Dacă ai timp scurt, ai putea să uu subțire jos și mai puțină mișcare. Cu toate acestea, va trebui să vă asigurați că alegeți activități viguroase.

De exemplu, înotul arde aproximativ calorii pe oră, în timp ce joggingul și alergatul ard în jur de de calorii pe oră.

Account Options

Evident, acesta este un exercițiu destul de mare pentru a fi încorporat brusc în rutina ta. Dacă încercați să slăbiți 15 kilograme în trei luni, probabil veți fi mai ușor să combinați cantități moderate de exerciții fizice cu modificări ale dietei, cum ar fi reducerea consumului de calorii, pentru a slăbi.

Consumul de calorii și pierderea în greutate Majoritatea oamenilor consumă în jur de 2.

pierderea în greutate harvard ceaiuri de slabit farmacie

Cu toate acestea, liniile directoare dietetice pentru americani afirmă că un consum zilnic sănătos de calorii poate varia între 1. Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le consumați este determinat de vârsta, sexul și cât de activ sunteți. Harvard Health Publishing recomandă reducerea aportului zilnic de calorii cu aproximativ de calorii, dacă sperați să pierdeți aproximativ o kilogramă în fiecare săptămână.

Dieta ketogenică, toate riscurile

Cu toate acestea, este posibil să vă reduceți aportul zilnic de calorii cu până la 1. Acest lucru ar duce la o pierdere în greutate de aproximativ 2 lire sterline pe săptămână. Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le eliminați din dietă va depinde de câte calorii consumați de obicei și de obiectivele dvs.

pierderea în greutate harvard scoateți grăsimea de la vârful tri

Dacă sperați să pierdeți 15 kilograme în trei luni printr-o combinație de exerciții fizice și restricții de calorii, poate doriți să eliminați până la de calorii din dieta zilnică.

Dacă nu intenționați să faceți mișcare, va trebui să reduceți aportul zilnic de calorii cu aproximativ de calorii.

Avertismentul nutriționiștilor de la Harvard cu privire la riscuri Dieta ketogenică determină pierderea în greutate, dar este periculoasă. Avertismentul nutriționiștilor de la Harvard cu privire la riscuri Cuprins Dieta ketogenică, toate riscurile Dieta cetogenica?

Cu toate acestea, reducerea caloriilor ar putea să nu fie potrivită pentru persoanele care consumă deja diete cu conținut scăzut de calorii. Consumul de mai puțin de 1.

Scade aportul caloric

Atunci când reduceți caloriile, trebuie să aveți în vedere că este important nu doar cantitatea de alimente pe care o consumați, ci și calitatea alimentelor pe care le consumați. Consumul de 1. Un nutrient special care poate ajuta la scăderea în greutate este fibra dietetică.

Dacă sunteți ca mulți americani, încă mai purtați o kilogramă sau două în plus pe care le-ați câștigat în timpul sărbătorilor. De-a lungul anilor, acea greutate suplimentară se poate adăuga cu adevărat - și că circumferința suplimentară este greu pentru inima ta. Adesea, cea mai grea parte a pierderii în greutate nu este să știi ce să mănânci. Adevărata provocare este schimbarea obiceiurilor pentru a face acele alegeri sănătoase să facă parte din rutina de zi cu zi fără a vă simți prea privați.

Potrivit Food and Drug Administration și un studiu din august în Jurnalul European de Nutriție Clinică, aportul de fibre alimentare vă poate îmbunătăți sațietatea. În esență, consumul pierderea în greutate harvard fibre vă reduce în mod natural aportul de calorii și vă ajută să rămâneți plin pentru perioade mai lungi de timp, sprijinindu-vă astfel obiectivele de slăbire.

pierderea în greutate harvard trei mese pe zi pentru a pierde în greutate