Pierdere în greutate sănătate mai bună, Pierdere în greutate


Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă?

1. Atentie la portii!

Unii susțin că cheia este să mănânci mai puțin și să faci exerciții fizice mai multe, alții că singura cale de urmat este unicul mod de a merge, în timp ce alții prescriu tăierea carbohidraților.

Deci, ce ar trebui să crezi? Ceea ce funcționează pentru o persoană poate să nu funcționeze pentru dvs.

pierdere în greutate sănătate mai bună

Pentru a găsi metoda de pierdere în greutate potrivită pentru dvs. În timp ce unii oameni răspund bine la numărarea caloriilor sau la metode restrictive similare, alții răspund mai bine la faptul că au mai multă libertate în planificarea programelor de pierdere în greutate.

Fiind liber să evitați pur și simplu pierde 50 de kilograme de grăsime de burtă prăjite sau să le tăiați pe carbohidrați rafinați, le puteți configura pentru succes.

pierdere în greutate sănătate mai bună

Deci, nu vă descurajați prea mult dacă o dietă care a lucrat pentru altcineva nu funcționează pentru dvs. Și nu vă învingeți dacă o dietă se dovedește pierdere în greutate sănătate mai bună restrictivă pentru a vă respecta.

1. „Ești ceea ce mănânci”

În cele din urmă, o dietă este potrivită pentru tine doar dacă este una cu care te poți ține de-a lungul timpului. Amintiți-vă: deși nu există o soluție ușoară pentru a pierde în greutate, există o mulțime de pierdere în greutate sănătate mai bună pe care îi puteți face pentru a dezvolta o relație mai sănătoasă cu alimentele, a elimina declanșatorii emoționali la supraalimentare și a obține o greutate sănătoasă.

pierdere în greutate sănătate mai bună

Strategii populare de pierdere în greutate Unii experți consideră că gestionarea cu succes a greutății tale se reduce la o ecuație simplă: Dacă mănânci mai puține calorii decât arzi, pierzi în greutate. Pare ușor, nu? Atunci de ce pierdeți în greutate atât de greu?

Diete pentru pierderea in greutate

Pierderea în greutate nu este un eveniment liniar în timp. Când reduceți caloriile, puteți scădea greutatea în primele câteva săptămâni, de exemplu, și apoi se schimbă ceva. Mâncați același număr de calorii, dar pierdeți în greutate mai puțin sau deloc greutate.

Acest lucru se datorează faptului că atunci când pierzi în greutate pierzi apă și țesut slab, precum și grăsime, metabolismul tău încetinește, iar corpul tău se schimbă în alte moduri.

Deci, pentru a continua să scadă în greutate în fiecare săptămână, trebuie să continuați să reduceți calorii.

O calorie nu este întotdeauna o calorie.

Aici, medicii specializați în scăderea în greutate explică tactica pe care ar trebui să o ignorați și cele pe care merită să le acordați atenție. Nu vă concentrați doar pe o dietă, concentrați-vă pe un stil de viață sănătos ". Griebeler folosește o abordare holistică pentru pacienții săi, care include nutriția, dar abordează și controlul poftei de mâncare, psihologia din spatele comportamentelor alimentare, exerciții fizice, stres și somn mai multe despre asta într-un minut.

Mâncarea a de calorii de sirop de porumb cu fructoză ridicată, de exemplu, poate avea un efect diferit asupra corpului tău decât consumul a de calorii de broccoli. Trucul pentru pierderea în greutate pierdere în greutate sănătate mai bună este acela de a secătui alimentele ambalate cu calorii, dar nu te face să te simți plin ca bomboanele și să le înlocuiești cu alimente care te umplu fără să fii încărcat cu calorii cum ar fi legumele.

Navigare principală

Mulți dintre noi nu mâncăm întotdeauna pur și simplu pentru a satisface foamea. De asemenea, apelăm la alimente pentru confort sau pentru a scăpa de stres — care poate deraia rapid orice plan de pierdere în greutate. Controlează alimentația emoțională Nu mâncăm întotdeauna pur și simplu pentru a satisface foamea.

De prea multe ori, apelăm la mâncare atunci când suntem stresați sau anxioși, care pot strică orice dietă și împachetăm kilogramele.

Sus Nu vi se pare. Cand incercati sa pierdeti in greutate nu va luptati doar cu poftele dumneavoastra, ci si cu propriul corp.

Mănânci atunci când ești îngrijorat, plictisit sau singur? O gustare în fața televizorului la sfârșitul unei zile stresante?

pierdere în greutate sănătate mai bună

Recunoașterea declanșatorilor emoționali ai alimentației poate face toată diferența în eforturile tale de slăbit. Dacă mănânci când ești: Stresat — găsiți modalități mai sănătoase de a vă calma. Încercați yoga, meditația sau înmuierea într-o baie fierbinte.

Meniu cont utilizator

Consum redus de energie — găsiți alte pick-me-uri de după-amiaza. Încercați să mergeți în jurul blocului, să ascultați muzică energizantă sau să faceți un somn scurt.

pierdere în greutate sănătate mai bună

Singur sau plictisit — adresează-te altora în loc să ajungi la frigider. Sunați un prieten care vă face să râdeți, duceți-vă câinele la plimbare sau mergeți la bibliotecă, mall sau parc, oriunde există oameni.

Dacă sunteți interesat, aflați mai multe despre suplimentele recomandate care v-ar putea ajuta.