Cum somnul ajuta la pierderea in greutate. DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi


Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului.

Orzul verde și efectele sale asupra sănătății 💚 - GymBeam - Fitness Academy

Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii totok slimming bandung stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient timp pentru odihna. Somnul insuficient mai putin de 7 ore pe noapte poate diminua efectele unei diete echilibrate, crescand apetitul alimentar si afectand nivelul energetic al organismului, necesar pentru depunerea efortului fizic.

Pierderea în greutate în timpul somnului: 4 secrete care te vor ajuta să te trezești în formă

Somnul si celulele de grasime Sus Dupa o noapte de somn insuficient sau de proasta calitate, se instaleaza starile de epuizareconfuzie si irascibilitate. Nu doar creierul si corpul resimt aceste simptome, ci si celulele de grasime.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate suplimentul pe bază de plante pierdere în greutate

Cercetatorii Universitatii din Chicago au inventat chiar si termenul de ameteala metabolica, referindu-se la dezechilibrul metabolismului provocat de privarea de somn. Dupa patru zile de somn prost, capacitatea organismului de a folosi corespunzator insulina hormonul care regleaza activitatea celulelor grase scade semnificativ.

Pierdere în Greutate: Poți pierde cu adevărat în greutate în timp ce dormi ?

Atunci cand insulina functioneaza corect, celulele de grasime preiau acizii grasi si lipidele din fluxul sanguin, prevenind depunerea lor in tesuturi. Daca acest proces nu se mai desfasoara in conditii normale, grasimile lipidele continua sa circule in sange, stimuland productia de insulina.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate pierde grăsime în burta inferioară

Hormonul secretat in exces ajunge sa depoziteze grasimea acolo unde nu ar trebui in tesuturile hepatice, de pilda. Astfel, apare ingrasarea si riscul crescut de instalare a diabetului si a altor afectiuni favorizate de excesul ponderal.

DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi

Privarea de somn si apetitul alimentar Sus Numeroase persoane cred ca senzatia de foame este strans legata de vointa proprie si de capacitatea de autocontrol, insa acest lucru este gresit. Semnalele de foame sunt controlate de doi hormoni, leptina si grelina. Leptina este un hormon produs in celulele de grasime. Cu cat exista un nivel mai scazut de leptina la acest nivel, cu atat mai pregnanta este senzatia de stomac gol.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Cu cat organismul produce mai multa grelina, cu atat mai accentuat va fi apetitul alimentar, in timp ce numarul caloriilor arse se reduce metabolismul incetinesteiar cantitatea de grasime depozitata in tesuturi creste. Organismul persoanelor care dorm mai putin de sase ore pe noapte produce grelina in exces si mai putina leptina, fiind mai afectat de senzatia persistenta de foame.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate cum a pierdut trishala dutt

Totodata, somnul insuficient determina cresterea nivelului de cortizol in organism, asa numitul hormon al stresului, asociat cu cresterea in greutate. Cortizolul activeaza regiunea cerebrala responsabila cu dorinta de a manca alimente asociate cu sentimentele de primire a unei recompense.

Combinatia dintre excesul de grelina si un nivel ridicat de cortizol impiedica instalarea starii de satietate, provocand cresterea anormala a apetitului alimentar, indiferent de cantitatea de hrana consumata. Un alt studiu de specialitate a descoperit ca oamenii care nu beneficiaza de un somn calitativ au tendinta de a face alegeri alimentare nesanatoase.

Legatura dintre somn si greutatea corporala

Odihna proasta sisteaza activitatea lobului frontal al creierului, responsabil cu luarea deciziilor. Asadar, desi o persoana stie in mod normal ca nu este sanatos sa consume trei felii de tort dupa masa, actioneaza impulsiv si da curs abuzului alimentarintrucat ratiunea sa este afectata de privarea de somn.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate pierdeți în greutate când dormiți

Cercetatorii au observat ca epuizarea participa la un alt fenomen fiziologic periculos pentru controlul greutatii corporale. Cand o persoana se simte obosita, activitatea de la nivelul amigdalei creste regiunea cerebrala a recompenselorceea ce inseamna o accentuare a dorintei de a consuma alimente nesanatoase, ce ofera o satisfactie temporara.

Sus - Dormiti suficiente ore.

O alta cercetare, publicata in revista Psihoneuroendocrinologie, a descoperit ca oamenii care nu au un program de somn cum somnul ajuta la pierderea in greutate au tendinta sa consume portii mai mari de mancare, crescandu-si astfel considerabil sansele de ingrasare. Somnul si randamentul fizic Sus Somnul de proasta calitate nu afecteaza doar dieta si apetitul alimentar, ci si randamentul fizic necesar respectarii unui program regulat de miscare.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Indiferent de telurile de fitnesstonusul muscular este important in procesul arderii grasimilor. Privarea de somn afecteaza sinteza proteinelor, respectiv capacitatea corpului de a-si dezvolta masa musculara. Oboseala este un factor important si in disponibilitatea scazuta de a face miscare.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate excel graficul de pierdere în greutate

Mai mult decat atat, somnul insuficient afecteaza si capacitatea organismului cum somnul ajuta la pierderea in greutate a se reface dupa efort, precum si productia hormonului de crestere, important pentru mentinerea aspectului tanar si a vigorii fizice. In conditiile unei odihne de proasta calitate, orice activitate zilnica pare mult mai dificil de intreprins, mai ales daca este vorba despre un antrenament fizic solicitant.

Beneficiile somnului in pierderea in greutate.

cum somnul ajuta la pierderea in greutate pierde greutatea richmondcom