Cum să pierzi greutatea în somnul meu, Slabeste dormind!


Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.

Uneori vrei să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, dar pare imposibil să faci acest lucru. Dincolo de faptul că nu mereu reușim să păstrăm proporția corectă între acestea două, dacă ne gândim la dinamismul ca să nu îi spun haosul din viața noastră, mai este un aspect pe care îl ignorăm întotdeauna.

De altfel, în consilierea pe care o fac pe nutriție, printre primele mele întrebări cu care îi iscodesc pe oameni este acesta: somnul, cum stați cu somnul? Oamenii mă privesc ca pe o fantomă pusă pe glume.

Somnul și greutatea – relația dintre ele

În primă fază, nu pricep legătura dintre somnul și greutatea lor. Îi iau direct și le spun că pot ține orice dietă vor, dacă nu dorm suficient nu vor reuși niciodată să se mențină pe termen lung.

Iată de ce!

cum să pierzi greutatea în somnul meu

Dacă mă gândesc că statisticile pentru obezitate sunt tot pe acolo, e ușor să conectez punctele și să descopăr că legătura dintre cele somn și greutate nu este o coincidență. Dar nu eu am făcut această corelație, ci oamenii de știință.

  • Top 10 cele mai bune băuturi pentru pierderea în greutate
  • Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și reduce apneea - Sănătate -
  • Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate Meditatie- Aminteste-ti cine esti cu adevarat sunt bare de granola bune pentru pierderea in greutate Pagina principala » Pierdere în greutate » 10 motive pentru care nu pierdeți greutate 10 motive pentru care nu pierdeți greutate Pierderea in greutate este un proces - unul care nu se intampla intotdeauna cat de repede doriti.
  • Advertorial Sănătate Da, deși pare greu de crezut, corpul nostru arde calorii și în somn.
  • DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi Erou de pierdere în greutate, Povestea unui erou: cum să piardă în greutate la 45 kg Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Medicul susţine că cei care urmează dieta slăbesc în jur de patru kilograme în prima săptămână, la fel fiind în fiecare săptămână ulterioară, un kilogram fiind pierdut în timpul somnului.
  • На миг показалось, что Этания хочет заговорить.
  • Хилвар ответил не .
  • Pierderea în greutate granturi halifax

Faptul că nu dormim suficient — mai puțin de șapte ore de somn pe noapte — poate reduce și anula beneficiile dietei, potrivit cercetărilor publicate în Annals of Internal Medicine. Când trupurile celor cercetați au primit o odihnă adecvată, jumătate din greutatea pe care au pierdut-o era din grăsime.

Cu toate acestea, atunci când au redus somnul, cantitatea de grăsimi pierdute a scăzut la jumătate — chiar dacă au urmat aceeași dietă.

cum să pierzi greutatea în somnul meu

Mai mult, s-au simțit în mod semnificativ mai înfometați, au fost mai puțin mulțumiți după mese și nu aveau energie. În general, persoanele care au o dieta lipsită de somn pierd din grăsime la jumătate față de persoanele care se odihnesc bine. Legătura dintre somn și creșterea în greutate este greu de ignorat.

cum să pierzi greutatea în somnul meu

Cercetările publicate în Jurnalul American de Epidemiologie au constatat că femeile care sunt lipsite de somn sunt de trei ori mai predispuse la a lua în greutate aproximativ 33 de kilograme în următorii 16 ani decât cele care respectă cele șapte ore de somn pe noapte.

Așadar iată de ce nu slăbesc proaspetele mame, deși mănâncă corect! Lipsa somnului poate duce la obezitate, diabet zaharat, hipertensiune arterială, insuficiență cardiacă și insuficiență cognitivă deci, prin urmare nevoia de a dormi este mai importantă dincolo de aspect și numărul de kilograme.

Deși nu există un număr care să se aplice tuturor, o regulă generală este aceea de a ne încadra între 7 și 9 ore de somn pe noapte și să ne asigurăm că o noapte proastă de somn nu este urmată de mai multe.

Account Options

S-ar putea să nu pară prea mult, dar ar putea face diferența dintre sănătate și lipsa ei. Cum să pierzi greutatea în somnul meu și greutatea — relația dintre ele 1. Somnul ne ajută să facem alegeri alimentare mai bune Nu mergeți niciodată la cumpărături atunci când sunteți epuizați!

cum să pierzi greutatea în somnul meu

Aflați la cumpărături, oamenii lipsiți de somn cumpără, în medie, cu de calorii în alimente mai mult decât oameniii bine odihnți. Cercetătorii au arătat faptul că acest lucru a fost independent de foame, deoarece toți participanții lipsiți de somn sau nu au fost hrăniți cu un mic dejun standard înainte de sesiunea de cumpărături.

cum să pierzi greutatea în somnul meu

Somnul și controlul porțiilor În Suedia s-a efectuat o cercetare atât cu oameni odihniți, cât și cu oameni certați cu somnul. Concluziile lor: persoanele care nu suferă de somn au adăugat 35 de calorii suplimentare în gustări, comparativ cu participanții bine odihniți.

Câtă greutate ar trebui să pierd? Probabil recunoașteți dacă trebuie să slăbiți, dar cum vă poate îmbunătăți somnul pierderea în greutate? Și câtă greutate trebuie să pierzi? De la sforăit până la apneea în somn, pierderea în greutate poate avea beneficii semnificative și poate duce la o odihnă mai bună.

Poate părea irelevant un număr de calorii atât de mic, dar vorbim doar de o alegere într-un moment dat. Câte alegeri zilnice facem când vine vorba de mâncare?

Slabeste dormind! Deja se vesteste peste tot faptul ca somnul insuficient contribuie la acumularea de kilograme sau ca oamenii care dorm bine pierd din greutate mai usor. Oamenii care se odihnesc bine pierd din greutate mai usor Deja se vesteste peste tot faptul ca somnul insuficient contribuie la acumularea de kilograme sau ca oamenii care dorm bine pierd din greutate mai usor. Numeroase cercetari au demonstrat acest lucru, ultimul studiu fiind realizat pe populatia rurala din America.

Somnul favorizează pierderea din grăsime Chiar dacă urmăm exact aceeași dietă ca și prietenul nostru, dacă nu cum să pierzi greutatea în somnul meu corpului somnul de care are nevoie, nu vom pierde din greutate precum prietenul nostru. Un studiu realizat de Universitatea din Chicago a comparat rezultatele pierderii de greutate în timpul somnului de 8 ore și jumătate pe noapte, comparativ cu doar 5 ore și jumătate pe noapte.

Sanatatea este mai importanta decat orice altceva! Si o sa incerc sa urmez acele sfaturi deoarece eu am citeva kilograme in plus adica destule.

În ambele condiții, oamenii au mâncat același număr de calorii aproximativ de calorii pe zi. În timp ce ambele grupuri au pierdut aproximativ șase kg și jumătate, mai mult de jumătate din această greutate a fost masă grasă pentru persoanele bine odihnite, comparativ cu doar un sfert pentru participanții obosiți.

Greutatea excesivă vă poate ruina somnul

Somnul ne ajută să ardem mai multe calorii Nu numai că avem mai multă energie pentru ziua următoare, dar corpul arde calorii în timpul somnului de calitate. Dacă dormim cât trebuie, nu mai suntem tentați să mâncăm Dacă ne culcăm târziu în noapte, e probabil să ni se facă foame mai des.

DE CE NU SLABESTI! - 7 Greseli Care Te Tin in Loc

Prin urmare, vom consuma calorii de care nu avem nevoie, ceea ce ne poate conduce chiar la 2 kg în plus pe cum să pierzi greutatea în somnul meu, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Pennsylvania. Pe parcursul a șapte zile, aceștia au descoperit că subiecții cu somn limitat care dormeau între orele 4 și 8 dimineața au câștigat mai multă greutate decât persoanele bine odihnite care dorm între orele 11 și 8 dimineațamai ales pentru că au mâncat de calorii de la 11 p.

Ca o concluzie — experiența mea M-am observat pe mine cu atenție în ultimii ani. Perioadele grele din punct de vedere profesional, cu mult overtime, au dus inevitabil la kilograme în plus.

De ce?

Primește pe mail ultimele noutăți, idei și oferte!

Pentru că în primul rând nu dormeam suficient și nu mă odihneam bine. Eu funcționez bine dacă dorm în intervalul Voi trebuie să vă observați pe voi și să cunoașteți ritmul vostru cel mai bun.

Ca o regulă însă, înainte de ora 11 trebuie să fim în pat, fără ecrane. Așadar, lipsa unui somn satisfăcător din punct de vedere cantitativ și calitativ mă ducea la alegeri proaste din punct de vedere alimentar, la mese sărite și la pofte de dulce continue.

Mâncam mult și prost.