Cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate


  • Planul de dieta pentru a pierde in greutate in 2 luni Pentru pierde greutate Add: xuzadig33 - Date: - Views: - Clicks: Un exemplu realist al calculelor de dieta cu privire la dieta: Fata de 20 de ani, greutate 75 kg, înălțimeactivitatea fizică este mică.
  • T5 arzătoare de grăsime cum să le folosească
  • Sfaturile pentru slăbit sunt următoarele: 3.
  • Răspunsul stă în dumneavoastră metabolismacel mic motor din corpul tău care arde calorii toată ziua, în fiecare zi.

A face cu Platouri Când încercați să slăbiți, este posibil să fiți tentați să luați măsuri de dietă extremă pentru a vedea rezultate aproape instantanee și pentru a slăbi cât mai repede posibil. Dacă doriți rezultate pe termen lung, totuși, sunteți mai bine cu o abordare lentă și constantă a pierderii în greutate.

Pierderea a 30 de kilograme necesită luni de efort - și dacă sunteți deja aproape de greutatea obiectivului, s-ar putea să vă ia mai mult de jumătate de an pentru a vă atinge obiectivele de slăbire. Rata recomandată pentru pierderea în greutate Pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să vizați o scădere moderată în greutate de 1 până la 2 kilograme de grăsime în fiecare săptămână, recomandă Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate

Pierderea în greutate încet înseamnă că veți avea mai multe șanse să păstrați aceste kilograme în exces, notează CDC. Pierderea în greutate mai lentă vă oferă timp pentru a dezvolta obiceiuri de viață sănătoase și durabile pe care le puteți continua pe tot parcursul vieții, ceea ce vă reduce riscul de creștere în greutate.

Dacă urmați un plan de slăbire relativ agresiv și pierdeți 2 kilograme pe săptămână, o pierdere de 30 de kilograme va dura 15 săptămâni, sau aproximativ 3 luni și jumătate.

23 moduri ridicol de ușoare de a crește metabolismul

Dacă pierdeți 1 kilogram pe săptămână, călătoria dvs. Dacă atingeți câteva platouri pentru scăderea în greutate - sau pierdeți în greutate la o rată mai lentă pe săptămână, în general - ar putea dura un an sau mai mult. Persoanele care sunt supraponderale sau obeze vor pierde probabil cele 30 de kilograme la capătul mai rapid al acestui spectru.

Pe de altă parte, dacă sunteți doar ușor supraponderal, pierderea de 30 de kilograme se va produce probabil mai încet. Creați-vă planul de slăbire Pentru a afla cum să stabiliți obiective realiste pentru pierderea de 30 cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate kilograme, utilizați nevoile zilnice de calorii pentru a crea un program provizoriu de pierdere în greutate.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Postul intermitent este un instrument puternic pentru pierderea în greutate. Este chiar atât de simplu. Citiți mai departe pentru a afla cum funcționează postul intermitent pentru pierderea în greutate, modalitățile de a face acest lucru, diagrama dietelor, aportul de calorii și sfaturi. Deruleaza in jos!

Cât de repede pierzi în greutate depinde de mărimea deficitului tău de calorii - decalajul dintre câte calorii iei și câte calorii arzi. Folosiți un calculator online pentru a vă da seama de nevoile zilnice de calorii, apoi decideți cum să creați un deficit caloric pentru pierderea în greutate.

Pierde greutatea consumând doar 1 masă pe zi

Fiecare kilogram de grăsime pierdută corespunde cu 3. Mărimea deficitului pe care îl veți putea crea depinde de câte calorii ardeți zilnic.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate

Nu mergeți mai jos decât nevoile minime pentru o nutriție adecvată, care este de 1. De exemplu, un bărbat în vârstă de 25 de ani cu o înălțime extrem de activă, care cântărește de kilograme și lucrează mai mult de o oră în fiecare zi, arde zilnic aproximativ 3.

Cum de a reduce metabolismul în organism. Metabolism rapid. Autentic

El ar putea crea un deficit este spaghete squash bun pentru pierderea în greutate 1. Cu toate acestea, un deficit de 1. O femeie în vârstă de 60 de ani, cu o înălțime de 5 metri, care cântărește de kilograme, arde doar 1. Reducerea a 1. În schimb, ar putea să reducă de calorii din aportul zilnic și să mănânce 1.

Asigurați-vă că alegeți un aport zilnic de calorii care se simte realizabil.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate

Dacă, după ce ați început dieta, vă simțiți epuizați și vă este foame, încercați să obțineți un deficit caloric mai mic și o pierdere în greutate mai lentă pe care o puteți susține timp de câteva luni. Proteinele îți alimentează stilul de viață activ prin furnizarea de aminoacizi, elementele constitutive ale țesutului muscular.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate

Începeți-vă ziua chiar cu o masă bogată în proteine; s-ar putea să vă ajute să pierdeți în greutate chiar dacă în prezent săriți peste micul dejun, potrivit unui studiu pierdere în greutate nyc în Obesity în Cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate ziua cu o omletă umplută cu ingrediente bogate în proteine, cum ar fi piept de pui tocat și brânză cheddar cu conținut scăzut de grăsimi. Adăugați alte ingrediente de umplutură, cum ar fi legume sau serviți omleta cu o felie de pâine prăjită integrală sau o bucată de fructe.

Cerealele integrale, fructele și legumele conțin toate fibre, un alt nutrient legat de pierderea în greutate. Deoarece proteina vă ajută să vă simțiți plini, ar trebui să o includeți la alte mese și gustări pentru a vă simți mulțumiți.

Cum să pierzi în greutate

Gustare pe un ou fiert tare, o mână de migdale sau legume cu hummus de fasole neagră. Serviți un sandviș de salată de ton - făcut cu brânză de vaci sau iaurt simplu în loc de mayo - pe pâine integrală cu o uncie de brânză cheddar cu conținut scăzut de grăsimi pentru prânz și încercați somon la grătar sau tofu servit cu pilaf de quinoa și legume prăjite.

Poftele de luptă Chiar și planurile cele mai bine stabilite pentru pierderea în greutate de 30 de kilograme pot fi deraiate dacă renunți în mod regulat la pofte. Acest lucru crește doar șansele pe care le veți mânca excesiv mai târziu în cursul zilei.

Și, deși tratamentul ocazional nu vă va împiedica să pierdeți 30 de kilograme, cedarea regulată a poftei vă poate împiedica să creați deficitul caloric de care aveți nevoie pentru a slăbi. De exemplu, cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate pachet de bomboane aromate cu unt de arahide are de calorii, în timp ce o porție de 2 uncii de smântână și cipuri de ceapă conține Dacă intenționați să aveți un deficit de de calorii și mâncați una dintre aceste delicii în plus la planul obișnuit de masă, veți scoate o bucată semnificativă din pierderea în greutate pentru o zi.

Dacă ați mâncat o comandă mare de cartofi prăjiți - de calorii - pe lângă mesele obișnuite, ați anula în totalitate deficitul de de calorii planificat.

Planul de dieta pentru a pierde in greutate in 2 luni

Învinge poftele prin crearea unui plan de masă care să permită una până la două gustări pe tot parcursul zilei și să păstrezi la îndemână o gustare sănătoasă - fie că este vorba de o bucată de fruct, o mână de migdale sau o altă gustare sănătoasă preferată - pentru a te ajuta să stai departe din junk food.

Dacă sunteți fixați de un anumit aliment, încercați să vă satisfaceți pofta cu o porție mică - cum ar fi o bomboană de dimensiuni distractive sau ordinul de cartofi prăjiți de dimensiunea unui copil - pentru a preveni bing-ul mai târziu. Doar asigurați-vă că vă considerați răsfățarea ca parte a aportului zilnic de calorii, pentru a evita supraalimentarea.

Mestecarea gumei fără zahăr și exercițiile fizice regulate pot, de asemenea, ajuta la combaterea poftelor pentru a vă menține pe drumul cel bun.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate

Antrenează-te pentru a pierde 30 de kilograme Exercițiul fizic obișnuit arde calorii, deci vă ajută să creați deficitul de 1. Pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește arderea caloriilor, mergeți la sesiuni de cardio aerob care vă fac să vă pompeze inima.

Post intermitent pentru pierderea în greutate - Cum funcționează și beneficii

O persoană de de kilograme poate arde de calorii într-o sesiune energică de 30 de minute de ciclism staționar, iar o persoană de de kilograme poate arde de calorii în aceeași perioadă de timp. Perioadele mai lungi de mers plin de viață, mersul pe bicicletă pe îndelete și treburile casnice intensive, cum ar fi zăpada și munca în curte, sunt de asemenea contabile pentru nivelul de activitate zilnic.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau.

Incorporează și antrenamentul de forță în rutina ta de exerciții. Ridicarea greutăților te ajută să devii puternic și să te simți mai în formă - ceea ce poate face antrenamentele cardio mai plăcute - și, de asemenea, te ajută să reții masa musculară, care arde în mod natural mai multe calorii pe parcursul zilei pentru a-ți crește metabolismul și a te ajuta să slăbești. Utilizați exerciții compuse - cum ar fi flotări, genuflexiuni, lunges, deadlift și rânduri - pentru a lucra mai mulți mușchi la un moment dat și efectuați două până la trei antrenamente de forță în fiecare săptămână.

A face cu Platouri Pierderea în greutate nu este întotdeauna o navigație lină și s-ar putea să întâlniți platouri de slăbire în lunile în care încercați să slăbiți 30 de kilograme. Platourile sunt normale și pot apărea atunci când corpul tău se obișnuiește cu noile tale obiceiuri de viață sănătoase.

Consecințele excesive prea subțiri Cel mai recent, mângâia era la modă, iar multe femei au căutat să piardă în greutate, folosind diverse diete și fără să se gândească la ce consecințe o pierdere accentuată în greutate ar putea amenința corpul lor. Metabolismul prea rapid devine o amenințare la adresa vieții în ansamblu, pentru că, din cauza ei, multe boli se dezvoltă în corpul uman. O greutate bruscă pierdută se confruntă cu o slăbiciune constantă, nu este capabilă să efectueze exerciții elementare, iar în cazurile lansate, chiar și masa devine dificilă pentru el. Corpul cauzator dezgustă opiniile altora.

Treceți prin aceste podișuri prin comutarea rutinei. Profitați de ocazie pentru a experimenta cu ingrediente sănătoase necunoscute sau încercați să vă aranjați din nou programul de dietă - s-ar putea să decideți să treceți de la trei mese de dimensiuni medii și o gustare, de exemplu, la trei mese mai mici și două gustări.

Schimbați și antrenamentele - dacă vă înregistrați în prezent toate orele cardio pe banda de alergat, încercați să folosiți mașina eliptică sau de canotaj. Rearanjați antrenamentele de antrenament de forță pentru a vă stimula arderea caloriilor. În loc să vă odihniți între seturi, mergeți la loc sau efectuați salturi pentru a vă menține ritmul cardiac ridicat și metabolismul în mișcare.

Cât de repede pot pierde 30 de kilograme?

De asemenea, ar trebui să vă reevaluați obiceiurile alimentare când ajungeți și pe un platou. Acordați o atenție deosebită dimensiunilor porțiilor și înregistrați alimentele pe care le consumați; s-ar putea să vă subestimați, fără să doriți, aportul de calorii, ceea ce vă împiedică pierderea în greutate. Măsurați-vă porțiunile, eliminați orice gustări suplimentare și veți fi din nou pe drumul cel bun pentru a vă atinge obiectivul de 30 de kilograme.

cum să fixați metabolismul pentru a pierde în greutate