Cele mai bune exercitii de facut dupa o masa copioasa

Cele mai bune exercitii de facut dupa o masa copioasa

Sigur ti s-a intamplat si tie sa mananci mai mult decat trebuia, iar consecintele nu se lasa niciodata asteptate. Profita din plin de beneficiile miscarii si afla ce antrenamente sunt indicate pentru a contracara efectele meselor copioase.

 În cazul in care ai avut parte de o masa copioasa nu te aseza niciodata imediat in pat. Rezerva-ti cateva momente pentru a-ti ajuta organismul sa digere mancarea mai bine si mai usor astfel incat sa nu ingreunezi buna desfasurare a organismului tau.

Sanatatea este cel mai de pret dar pe care il poti avea si trebuie sa te preocupi de ea mai presus de toate.

Alimentatia ta zilnica este precum combustibilul unei masini, daca rezervorul este prea plin va curge si vei face risipa, daca acesta este prea gol nu vei ajunge la destinatia finala.

Deci, evita pe cat posibil abuzul alimentar si obiceiurile nesanatoase.

Miscarea iti schimba starea de spirit

Dupa ce ai terminat de mancat, pret de cateva momente te vei simti foarte bine, una dintre cele mai mari nevoi ale organismului este pe deplin satisfacuta. Însa imediat cum stomacul tau nu va mai primi alimente si procesul de digerare va incepe, atunci vor aparea si problemele digestive. Motiv pentru care se recomanda sa ii dai o mana de ajutor organismului.

Efectuarea exercitiilor fizice dupa masa te va ajuta sa anulezi efectele negative ale belsugului alimentar de care ai beneficiat.

Miscarea facuta in mod constant te va ajuta sa te mentii in forma, sa ai mai multa incredere in tine si sa te bucuri de sanatate.

Afla care sunt cele mai bune bauturi pentru un abdomen plat

Mersul pe jos usureaza digestia

Ai musafiri din alt oras? Perfect! Dupa masa copioasa invita-i la o plimbare prin orasul tau. Cu aceasta ocaza vei ajuta corpul sa digere alimentele consumate, te vei bucura de compania celor dragi si contribui activ la mentinerea sanatatii tale.

Minim 10 minute de mers pe jos fac diferenta dintre un tranzit lent si unul perfect functional.

Profita de aceste minute pentru a-ti goli mintea si pentru a te bucura de tot ce te inconjoara.

Apeleaza la exercitiile de stretching

Evita senzatia de balonare, de depresie sau oboseala ce pot sa apara dupa masa cu ajutorul miscarilor de stretching pe care le poti combina cu miscari de yoga sau pilates.

Alege sa fii activ in orice perioada a zilei te-ai afla.

Nu te vei simti vinovat pentru faptul ca ai mancat prea mult si ideal ar fi sa renunti totusi la desert. În cazul in care l-ai consumat dubleaza numarul de minute destinate exercitiilor fizice.

Recuperarea de a doua zi

Nu este o gluma. Dupa ce ai avut parte de un real festin cu o zi inainte, incearca sa ajuti organismul si sa tii o zi de post in care sa consumi doar lichide, apa, ceai, pentru ca astfel sa ajuti corpul sa elimine toate reziduurile din urma digestiei si corpul sa nu depuna un efort prea mare pentru a le elimina.

Cel mai eficient antrenament dupa o masa copioasa are loc in intervalul de pana la maxim 12 ore dupa ce te-ai bucurat de festinul culinar, ulterior acestui interval caloriile ingerate se vor transforma in tesut adipos, afirma specialistii de la Mind Body Green.

Fie ca alegi doar sa plimbi cainele, sa te plimbi cu prietenii prin parc sau fie ca alegi sa mergi la sala, important este sa fii activ.