Atentie! Aceste alimente contribuie la scaderea libidoului

Atentie! Aceste alimente contribuie la scaderea libidoului

Este cunoscut faptul ca anumite alimente au veritabile efecte afrodiziace, insa pe alta parte anumite alimente consumate in exces au exact efectul advers.

Daca nu vrei sa te confrunti cu un libidou scazut, sau daca ai observat  ca te confrunti cu aceasta problema atunci asigura-te ca nu mai consumi aceste alimente.

Pericolul grasimilor saturate

Îti place mancare de tipul fast-food? Bauturile acidulate, cartofii prajiti si toate sortimentele ce abunda in grasimi nesaturate? Ei bine, atunci nu este de mirare surplusul de kilograme cu care te confrunti. Acestea vin la pachet si cu diminuarea apetitului sexual. În plus, contribuie la o slaba circulatie sangvina, aspect ce favorizeaza aparitia problemelor cardiace.

Cu cat ai parte de o alimentatie mai nesanatoasa cu atat mai mari vor fi problemele de sanatate.

Potrivit rd.com, inclusiv produsele bogate in soia pot contribui la scaderea nivelului de testosteron si a numarului de spermatozoizi, daca aceste alimente sunt consumate in exces.

Afla tot ce trebuie sa stii despre secretiile vaginale

Atentie la uleiul vegetal!

Deoarece este bogat in grasimi polinesaturate, uleiul vegetal contribuie si el la scaderea considerabila a nivelului de testosteron. La aceasta concluzie au ajuns cercetatorii de la clinica de fertilizare din Ohio, „Columbus Men’s Clinic”.

În cazul barbatilor, testosteronul joaca un aspect foarte important atunci cand vine vorba de libidou. Cel mai indicat atat pentru femei cat si pentru barbati ar fi uleiul de masline.

Precum sarea in bucate

Consumul excesiv de sare contribuie la retentia de apa. Fiind bogata in sodiu poate favoriza hipertensiunea arteriala si implicit poate fi responsabila de lipsa apetitului sexual.

Din aceiasi categorie face parte si zaharul, acesta consumat in exces va favoriza surplusul de kilograme, in special la nivelul taliei. Avand in vedere ca zaharul are nevoie de insulina pentru a fi procesat de catre organism, un consum mare de zahar va influenta si nivelul de colesterol din organism, si implicit si pofta sexuala.

Ultimul factor ce trebuie consumat consumat cu moderatie este bineinteles alcoolul. Consumat atat in stare pura cat si in alte combinatii, alcoolul contribuie la diminuarea apetitului sexual. Desi intr-o mica doza, alcool te poate ajuta sa iti intaresti increderea in sine, aceasta licoare este totusi si buna si rea, in functie de cantitatea ingerata.