Atenția femeilor după pierderea în greutate


Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dieta pentru menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările neplăcute și consecințele menopauzei. Din fericire, majoritatea le putem găsi cu ușurință pe piață și în magazin sub formă de produse sănătoase și sănătoase. Pentru o dietă sănătoasă, trebuie să acordați atenție alimentelor care conțin următoarele vitamine și minerale: calciu; acizi grași polinesaturați, care sunt necesari pentru scăderea colesterolului și a trigliceridelor din sânge; acizi grași mononesaturați și omega-3, care normalizează nivelul grăsimilor din sânge; vitamina B și fibre; bor; lignina, care poate ajuta la reducerea bufeurilor și a uscăciunii vaginale; magneziul, care are un efect sedativ, ameliorează anxietatea și iritabilitatea și combate schimbările de dispoziție și insomnia; Vitamina E, care este necesară pentru a proteja inima și pentru a reduce umflarea sânilor; potasiu, care întărește sistemul nervos și mușchiul inimii.

Mod De Viata Pierderea în greutate după înțărcare În timp ce unele femei cad în greutate în timp ce alăptează, altele con ideră că greutatea lor rămâne con tantă au crește. Deoarece femeile care alăptează nu își pot reduce em Conţinut: Exercițiu În timp ce unele femei scad în greutate în timp ce alăptează, altele consideră că greutatea lor rămâne constantă sau crește.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Deoarece femeile care alăptează nu își pot reduce semnificativ aportul caloric fără a le deteriora aportul de lapte, poate fi dificil să începi o dietă serioasă și să faci exerciții fizice în timpul alăptării unui bebeluș.

În timp ce dulce-amărui și emoționant pentru multe noi mame, înțărcarea oferă femeilor o nouă oportunitate de a începe o dietă consistentă și un plan de exerciții fizice. Pierdere în greutate Potrivit consultantului pentru lactație Kelly Bonyata, mamele care alăptează au nevoie de de calorii în plus în fiecare zi.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Una dintre principalele ajustări după înțărcare a bebelușului este schimbarea obiceiurilor alimentare, astfel încât să nu mai consumați la fel de multe calorii pe cât ați făcut în timpul alăptării. Alternativ, noile mame ar putea opta pentru a-și păstra caloriile statice, dar își vor crește nivelul de activitate în consecință.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Femeile care nu reușesc să facă oricare dintre aceste lucruri s-ar putea să înregistreze o creștere în greutate după înțărcare. Proteinele ajută la prevenirea pierderii masei musculare și oferă energie de care veți avea nevoie atunci când aveți grijă de bebelușul dvs. Mamele ocupate atenția femeilor după pierderea în greutate trebui, de asemenea, să încerce să-și răspândească aportul caloric consumând mai multe mini-mese decât trei mese tradiționale mari.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Acest lucru vă va ajuta să mențineți nivelurile de energie și să vă împiedicați să mâncați în exces la masa sau să vă delectați cu gustări nesănătoase.

De asemenea, este util să evitați gustarea din atenția femeilor după pierderea în greutate copilului dumneavoastră sau să vă terminați masa pentru ea.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Aceste cantități mici de calorii se adună pe tot parcursul zilei. Exercițiu Cu un nou copil sau copil mic, poate fi greu să găsești timpul pentru a face mișcare în mod regulat. Alegeți o activitate aerobă și încercați să o faceți zilnic.

Noile mame găsesc adesea că mersul pe jos se potrivește programului lor, deoarece își pot aduce copiii folosind un cărucior. Potrivit lui Cedric X. Bryant, fiziolog șef de exerciții la American Council on Exercise, este important să vă încadrați în exerciții ori de câte ori este posibil, dar exercițiul de dimineață rămâne optim, deoarece tinde să stabilească ritmul zilei.

Conspirații pentru pierderea în greutate: consecințe, recenzii Dorința de armonie nu mai este o modă, ci o necesitate. Întrucât o persoană este percepută prin aspectul său, aceasta este evaluată, oferă anumite perspective și preferințe. Acest raționament afectează toate sferele vieții.

Prin exerciții fizice dimineața, vă puteți asigura că nu vă distrag atenția doza zilnică de activitate fizică. Când nu vă puteți încadra într-o plimbare, încercați unul dintre DVD-urile de exerciții pentru mamă și bebeluș.

atenția femeilor după pierderea în greutate

Aceste videoclipuri oferă sugestii pentru rutinele de exerciții care includ bebelușul dvs. Un articol din martie publicat în Jurnalul Internațional de Medicină Sportivă a constatat că exercițiile fizice moderate ar putea ajuta oamenii să piardă în greutate mai mult decât exercițiile fizice intense.

O dată la două săptămâni, ar trebui să vă aranjați o masă de înșelătorie - permiteți-vă să mâncați orice doriți. Acest lucru se face astfel încât organismul să nu ia pierderea în greutate pentru o greva foamei și să nu înceapă să stocheze toate alimentele primite în grăsimi. Anunță corpul tău că nimeni nu moare de foame.

Încercați să includeți un amestec de exerciții cardiovasculare moderate și dinamice pentru a scăpa de kilograme, menținându-vă în același timp masa musculară, care vă ajută să vă mențineți puternici și tonifiați.